Fijn Paasweekend toegewenst!

In verband met Pasen is er op maandag 21 april geen productie en postverwerking. Bestellingen van vrijdag voor 18 april 15:00u zijn volgens planning verwerkt en verzonden. Bestellingen na vrijdag 15:00u worden vanaf dinsdag 22 april verwerkt en verzonden. Houd rondom Pasen rekening met mogelijke postvertragingen. Meer over verzenden en besteladvies ยป

Spaar automatisch voor korting op je volgende bestelling (meer info »)

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We proberen er dan ook altijd met je uit te komen. Om je goed van dienst te kunnen zijn adviseren we om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@cakeprint.nl. Dan doen we er alles aan om je zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Mocht je niet tevreden zijn met de oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.